maandag 4 maart 2013

My favorite!

We worden steeds meer ondergesneeuwd door nieuwe (A, B en C)merken. Als kritische consument blijven we daarom niet meer ons leven lang een product van hetzelfde merk gebruiken. Alhoewel, er zijn uitzondering wat mij betreft. Zo heb ik vooral in de wintermaanden steevast een (nostalgisch)blikje NIVEA creme bij me(waarom er geen accent grave op de eerste e van crème staat weet ik niet, maar dat doet er verder niet toe). Ik hoop nog lang  mijn handen te kunnen verwennen met dit vette goedje. En hoewel ik dacht dat de vormgeving van de verpakking (lees: de herkenbare blauwe 'nivea kleur' en witte letters) nauwelijks was veranderd sinds haar bestaan, zat ik er wat dat betreft enorm NAAST! Check hier het blikje door de jaren heen. 

En niet geheel onbelangrijk, de prijs lijkt wel ouderwets gebleven




Geen opmerkingen:

Een reactie posten